Chì sò i fatturi chì affettanu u prezzu di compra di Cravatte?

In u prucessu di procurazione di cravatta, duvete avè scontru i seguenti prublemi: avete cuncepitu una bella cravatta.Avete finalmente trovu un fornitore per sforzi incessanti è avete una citazione iniziale.In seguitu, ottimisate u vostru prughjettu: cum'è grafica stupente, imballaggio high-end, logu luminoso.Siccomu i vostri bisogni di cuncepimentu cambianu, e citazioni chì uttene sò in constante evoluzione.Ancu s'ellu pensate chì u prezzu finali hè accettabile, ùn pudete micca aiutà à dumandassi: perchè sò sti costi supplementari incurruti, sò questi costi supplementari ragiunate, è i cambiamenti di disignu cum'è u mo anu bisognu di incurrenu carichi supplementari?

A mo risposta hè: chì certi cambiamenti di disignu costanu extra, ma alcuni ùn sò micca.

A logica sottostante chì affetta u prezzu di compra di cravatte

Quandu un cambiamentu in u vostru prugramma di compra di cravatta, per piacè cunsiderà se u vostru cambiamentu risponde à i seguenti termini:

u U vostru cambiamentu aghjusta u costu di compra di materie prime o materiali ausiliari.

u U vostru cambiamentu aghjunghje un travagliu extra per i travagliadori.

u U vostru cambiamentu riduce u tassu di usu di i tessuti.

u U vostru cambiamentu afecta u prucessu di pruduzzioni.

u U vostru cambiamentu aumenta a difficultà di pruduzzione è porta à un aumentu di a tarifa difettu.

U sopra hè a logica sottostante chì affetta u prezzu di a corbata.Sè avete maestru di a struttura di basa di relazioni è u prucessu di produzzione, crede chì pudete applicà i termini sopra per analizà è risolve i vostri prublemi.

Scuprite u nostrucanale YouTubeper u prucessu di pruduzzioni di cravatta

Scuprite u nostru articulu -A custruzzione di una cravatta

Scuprite u nostru articulu -Cume produce cravatte jacquard artigianali in lotti

Fattori chì affettanu u prezzu di una cravatta

Analizà e cause cumuni chì affettanu i prezzi di a cravatta è currispondenu à a logica sottostante.Spergu chì vi pò aiutà!

1.Tipi dicollucravatte -logica sottostante1, 4, 5

Diversi tipi di cravatte significanu l'acquistu d'accessori separati, i prucessi di produzzione è i tariffi difettu.

Sicondu i diversi modi di portà, dividemu cravatte in cravatte classiche, cravatte zipper, cravatte fibbia, è cravatte di gomma.

1. sfarenti tippi di ligami

Da manca à diritta: cravatta classica, cravatta clip, cravatta elastica, cravatta zipper

1.Materiale - logica sottostante 1,5

U materiale hè u fattore principalu chì affetta u prezzu di ligami, è a so influenza cuntene più di 60%.

1. U prezzu di compra di materie prime di diversi materiali varieghja assai.A sita è a lana di mulberry sò assai più altu ch'è u cuttuni, a fibra riciclata è u poliester.

Dunque, quandu u materiale di a struttura di a cravatta, cum'è a tela di cravatta, u forru internu, u logò, è u forru di sita, hè diversu, u prezzu di a cravatta varierà assai.

2. I pruprietà fisiche di materie prime di diversi materiali sò diffirenti, affettendu a difficultà di produzzione di tissuti cravate.

2.Tessutu - logica sottostante 1, 2, 4

Diversi tessuti anu prucessi di produzzione diffirenti, cusì l'usu di diversi tipi di tessili affettanu u prezzu di compra di a cravatta.

Ci sò parechji tessuti di cravatta standard:

1. Tissu jacquard

I tessuti Jacquard sò tessuti in mudelli cù filati culuriti.Pudete utilizà filati persunalizati o filati esistenti per pruduce i vostri tessuti Jacquard.Quandu s'utilice u filatu persunalizatu, per piacè nutate chì u filatu unicu culore necessariu righjunghji 20 kg.Perchè quandu u filatu hè sottu à 20 kg, a tintura carica extra.

2. Tessutu di serigrafia

Se vulete acquistà cravatte di tela stampata in serigrafia, u numeru di culori di cuncepimentu di cravatta influenzerà a compra di u prezzu.Quandu i culori di a cravatta sò chjuchi, ma a quantità di l'ordine hè grande, a serigrafia pò riduce u costu di a cravatta di compra.

3. Tessuti stampati digitale

A diferenza più significativa trà a stampa digitale è a serigrafia hè chì a stampa digitale ùn hà micca bisognu di cambià a piastra di stampa.In questu modu, quandu u disignu di a cravatta hà parechji culori, ma a quantità di l'ordine hè chjuca, hè più prezzu di utilizà stampa digitale.

2. tissu cravatta

Da sinistra à diritta: Tessutu Jacquard, Tessutu per serigrafia, Tessuti stampati digitale

1.Cravatta artigianale - logica sottostante 4

Avemu duie manere quandu a cravatta cuce: a macchina o a manu.

A cravatta di cucitura a manu hè più cumplicata, è a qualità hè megliu.

2.Prughjetti persunalizati- logica sottostante 1, 3, 4, 5

Per fà a vostra cravatta unica, puderete aduprà qualchi articuli persunalizati.

3.Etichetta di u logo

A cucitura di una etichetta di logu extra sottu à u loop di a cravatta aumenterà u travagliu per u travagliadore, è avemu bisognu di cumprà accessori supplementari.

4.Tipping

Ci sò trè tippi di tipping: Decorative-tipping, Self-tipping, è Logo-tipping (per détails circa i so diffirenzii, fate vede l 'articulu - The Necktie Structure Anatomy), è i so prucessi prucessi sò assai differente.

Decorative-tipping: Cumpremu i tessuti dispunibili in u mercatu, dopu tagliate è facemu.U costu di pruduzzione di sti tessuti hè più bassu di i nostri tessuti jacquard.

Self-tipping: avemu tagliatu Self-tapping è altri tessuti di cravatta inseme è poi facemu;Aumenterà a tela di a cravatta.

Logo-tipping: Paragunatu cù Self-tipping, u tissu in Logo-tipping deve esse tissutu è tagliatu separatamente.Aghjunghjerà assai travagliu extra à i nostri travagliadori.

3.1 Diverse cravatte Tipping

5.Patrunu

Diversi mudelli di cravatte affettanu l'utilizazione di u tela è a rata difettu di cravatte.

L'effettu di u mudellu nantu à a rata di usu di u tela:

Modelli irregulari: cum'è polka dots, plaids, fiori, etc., ùn ci hè micca un arrangiamentu fissu di disinni, pudete taglià in dui direzzione di gradi 45 o 135 gradi, è ci sarà u listessu mudellu dopu à cutting.Tali tessuti stampati anu a più alta rata d'utilizazione.

Pattern d'Orientazione Specifica: se una cravatta hà un disignu di Pattern cù una orientazione particulare, cum'è una cravatta strisciata.Pudemu solu taglià a tela in a direzzione di 45 gradi per assicurà chì u mudellu di u tela di cravatta dopu à cutting hè coherente.Tali restrizioni riduceranu l'utilizazione di tela.

Pattern di posizione fissa: Se u disignu di a cravatta hà un mudellu in una pusizione fissa.Pudemu solu taglià a tela in una direzzione mentre mantene u mudellu in u locu currettu.Aumenterà a difficultà di tagliu di tela è, à u stessu tempu, riduce a rata di utilizazione di i tessuti.

U mudellu affetta a rata di difettu di i prudutti finiti

Una cravatta di mudellu cumplessu o un disignu di cravatta di culore chjaru aumenterà a tarifa difettu.I mudelli intricati sò più difficiuli di pruduce, è i cravatte di culore simplici sò più prubabile di truvà difetti di tela, tutti sti mutivi aumentanu a tarifa di difetti.

3.2.cravatta mudellu

6.Taglia di a cravatta - logica sottostante 2

Pudemu persunalizà cravatte in diverse dimensioni (lunghezza, larghezza);più grande hè a taglia, u più u tissutu utilizatu, chì significa chì a cravatta di taglia più significativa hà più costi di materia prima.

Pudemu persunalizà cravatte in diverse dimensioni (lunghezza, larghezza);più grande hè a taglia, u più u tissutu utilizatu, chì significa chì a cravatta di taglia più significativa hà più costi di materia prima.

7.Quantità di compra - logica sottostante 2

A più grande quantità di ligami acquistati, u più brevi u tempu di produzzione mediu, è scenderà u prezzu di compra.

In u prucessu di produzzione di cravatte, qualchì tempu di produzzione di prucessu ùn hà nunda di fà cù u numeru di cravatte;Hè un tempu fissu.À questu tempu, più quantità pò riduce u tempu mediu di produzzione di cravatte, cum'è u disignu di cravatta, u culore di a cravatta, a tintura di filati è altri prucessi.

In certi prucessi di produzzione, più quantità pò migliurà significativamente l'efficienza di l'impiegati, riducendu cusì u tempu mediu di produzzione di a cravatta.Cum'è a tessitura di tissuti, a cucitura di cravatte è u tagliu di u tissu di cravatta.

4.Classic Ties è Skinny Ties

A manca: Cravatta Skinny Right: Cravatta Classica

8.Imballaggio- logica sottostante 1, 2

Pudemu furnisce i clienti cù diversi imballaggi di vendita, ma u so prezzu di compra ùn hè micca listessu;imballaggio più avanzata significa un prezzu più altu, è i nostri travagliadori dinù bisognu di passà tempu imballaggio extra.

imballaggio cravatta 5.different

9.Elementi supplementari - logica sottostante 1, 2

Calchì volta i clienti dumandanu à aghjunghje accessori extra à a cravatta: cum'è hang tags, ganci, stickers, etc., chì aumenteranu u costu di compra è u tempu di imballaggio di u travagliu.


Tempu di post: Aug-11-2022