2021 Fashion Wholesale Cravatta in Maglia di Poliester Per L'omi

Poliestera cravatta di maglia hè fatta di magliatecnulugia.Tuttu u tela hè fattumagliapoliester.Paragunatu à a seta, ppiuttostuhè assai più prezzu.Poliestera cravatta in maglia hè più grossa,più dolce, èpiù calduchè i normali papillon.Ùn hè micca faciule ondulatu. Paragunendu u tissutu, a cravatta in maglia hà un disignu simplice è pare assai generoso.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Detail di u produttu

A cravatta in maglia di poliester hè unu di l'accessori più cumuni per l'omi.A cravatta in maglia di poliester usa un prucessu di maglia.U so tissu di maglia hà una bona permeabilità à l'aria, dolcezza è un forte sensu di lana.L'urganizazione di tessili di maglia hè diversu.Ci hè un pianu pianu, filati è looped.I mudelli anu strisce, culori chjaru è forme di lattice.A struttura di u tela hè strettu è chjaru.

Un arcu hè un tipu d'accessori di vestiti.I cravatte sò generalmente purtate cù vestiti più solenni, cum'è vestiti o vestiti formali.L'arcu hè una cinta fatta di tela è nudata simmetricamente nantu à u collu di a cammisa.I nodi da i dui lati formanu un anellu.L'arcu di maglia hè diversu da a produzzione di tela.A cravatta in maglia generale hè più grossa è più casuale.

U disignu di a cravatta in maglia hè relativamente simplice, ùn hè micca fantasia.Per quessa, hè diventatu a prima scelta di a maiò parte di i clienti.Hè adattatu per ogni occasione, cum'è occasioni ufficiali, feste, interviste di travagliu, feste di anniversariu, occasioni di matrimoniu.Diversi mudelli anu personalità diffirenti, è sò adattati per diversi temperamenti è occasioni.Ùn importa micca quellu chì sceglite, pò mette in u temperamentu di un signore.

Parametru di u produttu

Mercanzia

Papillon in maglia di poliester

Materiale

Poliester

Taglia

 11 * 5 ~ 12 * 6 cmo Size Custom

Pesu

10 g/pc

Etichetta

Etichetta di marca di u cliente è etichetta di cura(bisognul'autorizazione).

MOQ

 200pcs / culore in a stessa dimensione.

imballaggio

1 pz / saccu pp

Pagamentu

 30% T/T.

FOB

 Shanghai o Ningbo

Campionetempu

 1 settimana.

Disegnu

 Scegli tra i nostri cataloghi o persunalizazione.

Locu d'origine

Zhejiang, Cina (continentale)

Perchè sceglie noi

perchè sceglie noi (3)

Diagramma di flussu

1. cuncepimentu 设计

1. Cuncepimentu

2. tesse 面料织造

2. Tessitura

3. tissu-test 面料检验

3. Tissu-test

4. cutting 裁剪

4. Cutting

5. cucitura

5. Cucitura

6. Ferru 整烫

6. Lroning

7. Label-stiching

7. Label-stiching

8. prova 成品检验

8. Testing

9. Cuntrolla di l'agulla 验针

9. Cuntrolla agulla

10.发货

10. Imballaggio


  • Previous:
  • Next: